közeli Heineken, dombokon, hegyeken...

2013.04.28. 08:03 ミラ

fú ez hülye egy nap volt.

reggel korán ébredtünk, ki akartunk parkolni úgyis az izomtwingóval külsőbb kerületbe, mert itt a háznál nappal 9-21 között erősen fizetős (ahogy az egész város). gyerekek, egy twingóba bepaszírozni egy nagy biciklit (kettőt kaptunk a helyi házibácsinktól használni) kihívás, kettő már varázslat. magánvarázslónk az installálásban jobb, mint a konzervbiciklikben, így csak egy sikerült, mellé még egy helyet hagyott nekem, hogy vezethessek, ő meg jött a másik cangával. igyekeztem nem Tour de France-os edzőnap gyorsasággal menni, nem sikerült :D szóval tekert rendesen. leparkoltunk, visszatekertünk, megnéztük, mit lehet ilyen ronda időben (esett persze) csinálni errefelé és bevillamosoztunk Amsterdamba.

_MTP0621.jpg

a villamoson rám szólt a jegyosztogató néni, h ne fotózzak. mutattam neki, h nem őt fotózom, hanem úgy a vili belső felét. akkor se. nem is értem.

az első napirendi pont a Rembrandthuis volt, mert az jó. tényleg jó, a ház, amiben lakott, a műterme, bemutatják, milyen módszereket használt festésnél (ha valaki nem ebédszünetben ér oda, ahogy mi tettük) és sok vázlatát. valamint sikerült alaposabban összevesznem az egyik teremőrrel. jól van, nem volt kiírva, hogy az a szék nem nekünk van kitéve. szóval ültem Rembrandt bácsi konyhai székén :)

_MTP0519.jpg

hogy meglegyen a kontraszt, a következő állomás (némi vásárolgatás meg séta után) a szexmúzeum volt. tök jó, rosszabbra számítottunk. a belépő csak 4 euro és 3 emeletes. egy ostoba viccen kívül, amin a pasik még röhögnének is, voltak érdekes dolgok, bemutatták kicsit Marylin Monroe életét, régi fényképek és régi, a témával foglalkozó tárgyak, szobrok, mindenféle, a világ minden részéből.

_MTP0530.jpg

délután sok szabadidőnk volt, este találkoztunk csak ismerőssel, hogy hárman elmenjünk még egy helyre, így miután bevettem korábban egy fájdalomcsillapítót, elnyammogtunk 1-1 helyi sütit, aztán kávéztunk egyet. a harmadik múzeumban kiteljesedett a hatása, persze nem a kávénak. hát hogymondjam. nyomokban megvan az este :D még az megvan, hogy erre sikerült rá is inni. zseniális ötlet volt. ma v holnap megyünk vissza a Heineken múzeumba, mert ott elhagytam valamit. szóval ez volt a harmadik, a Heineken. még sörnemivó fejjel is tök jó volt. piáltatják a népeket is rendesen :) de vannak lovaaaaak :) szóval én rendben voltam. minden tekintetben.

_MTP0551.jpg

_MTP0569.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jaunt.blog.hu/api/trackback/id/tr145249175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása